اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

موج سرما از هفته آینده در کشور/آسمان‌ صاف در شهرهای نجف و کربلا

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از یکشنبه هفته آینده تا سه‌شنبه، دمای هوا در دامنه‌های البرز غربی و البرز مرکزی، سواحل غربی خزر، دامنه‌های زاگرس مرکزی، غرب و شمال‌غرب کشور 4 تا 7 درجه کاهش می‌یابد.

موج سرما از هفته آینده در کشور/آسمان‌ صاف در شهرهای نجف و کربلا

صادق ضیائیان در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی پایانه‌های مرزی چهارگانه و شهرهای نجف، کربلا و بصره اظهار داشت: در مرز خسروی فردا آسمان نیمه‌ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و این شرایط روز جمعه نیز حاکم است.

وی افزود: در پایانه مهران فردا آسمان نیمه‌ابری گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و روز جمعه نیز آسمان مهران صاف است.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: در شلمچه آسمان فردا و جمعه صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود همچنین در بستان همین شرایط جوی طی دو روز آینده حاکم است.

ضیائیان افزود: در کربلا، بصره، کاظمین و نجف طی دو روز آینده آسمان صاف خواهد بود و بیشینه دما بین 36 تا 39 درجه متغیر است.

* کاهش دما تا 7 درجه در غرب و شمال غرب کشور

وی اظهار داشت: امشب در برخی مناطق فارس، هرمزگان و ارتفاعات کرمان رگبار پراکنده باران گاهی وزش باد و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور تا پایان هفته جوی پایدار حاکم است.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد:‌ از اواخر وقت شنبه هفته آینده با ورود سامانه بارشی به کشور ابتدا بارش خفیف در غرب و شمال‌غرب داریم و روز یکشنبه با تشدید فعالیت این سامانه در دامنه‌های البرز غربی و البرز مرکزی، سواحل غربی خزر و دامنه‌های زاگرس مرکزی همچنین غرب  و شمال‌غرب شاهد ابرناکی ، رگبار باران گاهی وزش باد، رعد و برق و کاهش دما خواهیم بود.

وی افزود: از یکشنبه هفته آینده تا سه‌شنبه دمای هوا در مناطقی که ذکر شد 4 تا 7 درجه کاهش می‌یابد.

ضیائیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود که این شرایط (آسمان  نیمه‌ابری) تا یکشنبه آینده در تهران حاکم است؛‌ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 25 و 16 درجه خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: فردا اهواز با بیشینه دمای 38 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 3 درجه بالای صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول